כמידי שנה בסיום הקיץ, נפגשו למעלה מ1000 תושבים ומשפחות מיוחדות של מודיעין להפנינג סיום קיץ רטוב וחגיגי במיוחד.סגן ומ"מ ראש העיר, עמיעד טאוב:"זכינו להעניק למשפחות וילדים הפוגה עירונית בתקופה מאתגרת".

האירוע התקיים במרכז הנופש והספורט החדש של מודיעין מכבים רעות, ואפשר למשפחות הפוגה צוננת מעומסי החום ומעומסי החיים.

את המסורת התחיל בשנת 2019 סגן ומ"מ ראש העיר עמיעד טאוב בתמיכת ראש העיר חיים ביבס, והוא משתלב באופן טבעי בתכנית הרב שנתית MODIIN EXTRABILITY לצד תחומי הדיור, התעסוקה, ההכשרה, התעסוקה, החשיבה העירונית והפנאי. ראש העיר חיים ביבס וסגנו טאוב גם סיירו במקום ונפגשו עם המשפחות.

טאוב ביקש להודות לכל השותפים החל מראש העיר, דרך האגף לשירותים חברתיים בראשות מרינה שדה ומנהלת אופק בראשות גלי בר ניר, המרכז למשפחה בהובלת עו"ס יעל שטיינמץ לצד סיגל חדד מנהלת הפרויקטים, תבור זיו ומתנדבי אגף הנוער, רו"ח אלון טביב שתרם מתנות והנהגת ההורים המיוחדים של האגף בהובלת לילי גורדון שרגא.

וכן ליו"ר הנהגת ההורים בפסיפס חברי אלון טביב על תרומה נדיבה של מתנות למשפחות ולאהובה פרידמן מהנהגת ההורים על הכנת והעמדת דוכן יצירות.

עמיעד טאוב: "המלחמה הנוכחית אתגרים נפשיים, כלכליים ולוגיסטיים המקשים במיוחד על המשפחות המיוחדות והילדים אשר מתקשים להבין ולהסתגל לשינויים התכופים ומתמודדים עם אתגרים מרובים. ואני שמח שזכינו להעניק למשפחות וילדים הפוגה עירונית מהנה גם בתקופת המאתגרת שלנו’’.

המרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים מספק שירות משלים לליווי העובדות הסוציאליות בצוות צרכים מיוחדים.
המרכז מענה לכל בני המשפחה בהתמקדות על הורים, אחים וסבים, לילדים עם צרכים מיוחדים באמצעות פעילויות תמיכה ופנאי.

קיים מגוון רחב ומשתנה של מענים: פעילויות פנאי והפוגה, קבוצות תמיכה, סדנאות, הרצאות, הצגות, ערבי זכויות, קבוצת ליווי של הורים ותיקים להורים חדשים. בר/בת מצווה לילדים מיוחדים, פרויקט "אחי במרכז"- בני נוער שמגיעים בהתנדבות כדי לתמוך, לחזק ובעיקר לתת תשומת לב לאחים של הילד המיוחד ועוד.

בראש המרכז למשפחה עומדת עובדת סוציאלית שהיא חלק מצוות צרכים מיוחדים באגף השירותים החברתיים.
למרכז יש ארגון הורים פעילים, "למעננו" המלווה את כל פעילותו.

עמיעד טאוב ולילי גורדון שרגא
מימין יעל שטיינמץ, עמיעד טאוב, לילי גורדון שרגא ואלון טביב בהפנינג. צילום דוברות עיריית מודיעין
בריכה
מבלים בבריכה בהפנינג קיץ למשפחות המיוחדות בפארק המים העירוני במודיעין צילום דוברות עיריית מודיעין
אירוע קיץ
מארגני ומתנדבי הפנינג קיץ למשפחות המיוחדות בפארק המים העירוני במודיעין צילום דוברות עיריית מודיעין