גמר ליגת בתי הכנסת במודיעין הוקדש לזכרו של סמ"ר אברהם ז"ל שנפל בקרב בדרום הרצועה. קבוצת מאיר הראל ניצחה באירוע המרגש את קבוצת היכל נחום אריאל.

גמר ליגת קהילות בתי הכנסת בכדורסל השנה היה מיוחד מתמיד. הגמר הוקדש השנה לזכרו של סמ"ר צור אברהם ז"ל שנפל בקרב בדרום הרצועה.

על המגרש התייצבו חברי קהילת היכל נחום אריאל שעלו לגמר. לקראת המשחק הדפיסו חברי הקהילה חולצות ועליהם התנוססה תמונתו של צור. והכיתוב שאפיין אותו "משחקים בשמחה- רק בשבילך".

אביו שמיר ששיחק בעבר בליגה נשא דברים מרגשים לזכרו. שמיר סיפר על התכונות החיוביות שאפיינו אותו ובעיקר על שמחת החיים והאופי החיובי שהיו חלק בלתי נפרד מהווייתו.

אחיו יהודה הרים את כדור הפתיחה של המשחק. וסגן ומ"מ ראש העיר עמיעד טאוב דיבר על הזכות לחיות בעיר שאלו הם גיבוריה ועל החובה להיות נאמנים לתרומתם של הגיבורים הצעירים.

לפני המשחק קרא הרב שחר קיהן פרקי תהילים והתקיימה דקת דומיה לזכרו של צור אברהם ז"ל.

במשחק עצמו שהתנהל בהתאם באווירה ספורטיבית זו העונה ה – 19 ברציפות. ניצחה קבוצת מאיר הראל\מיתר את קבוצת אריאל / היכל נחום בתוצאה 63:51.

שמשי שלגר זכה בתואר מלך הסלים  וחיים רוזנפלד בתואר מלך השלשות. את הגביעים לזוכים העניקו סגן ומ"מ ראש העיר עמיעד טאוב יחד עם חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילות עמיחי זליג. מנהל אגף הספורט במודיעין, עדי דויטש ומנהל הליגה בהתנדבות מזה 7 שנים דני זינגר.

קבוצת היכל נחום אריאל
קבוצת היכל נחום אריאל צילום משה כמכאג'י
עדי דויטש עמיחי זליג דני זינגר עמיעד טאוב
מימין לשמאל עדי דויטש מנהל אגף הספורט, חבר מועצת העיר עמיחי זליג, מנהל הליגה דני זינגר וסגן ומ"מ ראש העיר צילום משה כמכאג'יעמיעד טאוב
קבוצת מאיר המנצחים בליגת בתי הכנסת במודיעין צילום משה כמכאג'י
קבוצת מאיר המנצחים בליגת בתי הכנסת במודיעין צילום משה כמכאג'י
שמיר אברהם
שמיר אברהם נושא דברים צילום משה כמכאג'י